Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Σκλάβος ενός Αλβανού εργάτη

Είμαι σκλάβος ενός αλβανού εργάτη που εργάζεται σε οικοδομές. Για να αποκτήσω όμως το δικαίωμα αυτό έπρεπε να υποστώ πριν 5 χρόνια περίπου μια τελετή μύησης που μου είχε υποδείξει ο αφέντης μου και που ακολούθησα Η Τελετή μύησης είχε ως εξής :

ΤΕΛΕΤΗ ΜΥΗΣΗΣ Για να γίνει κάποιος σκλάβος ενός Αλβανού θα πρέπει: (α) Να αντέχει το ξύλο (β) Να υποτάσσεται στην αφέντη του (γ) Να ξέρει να ευχαριστεί σαρκικά τον αφέντη του Η τελετή μύησης περιλαμβάνει τα εξής στάδια Στάδιο 1 Ο Υποψήφιος ξαπλώνει γυμνός ανάσκελα κάτω από την αλβανική σημαία και απαγγέλει τρεις φορές τον Εθνικό Ύμνο της Αλβανίας ενώ ο αφέντη του πατάει τα αρχίδια. Ο αφέντης του έχει το δικαίωμα την Τρίτη φορά να γαμάει ταυτόχρονα τον υποψήφιο Στάδιο 2 Ο αφέντης κατουράει σε ένα ποτήρι και ζητάει από τον Υποψήφιο να τα πιει . Ο υποψήφιος υπακούει χωρίς δισταγμό. Στάδιο 3 Ο υποψήφιος σφουγγαρίζει με το βρακί του την τουαλέτα , και την κουζίνα . Στάδιο 4 Μαστίγωμα 1. Ο υποψήφιος δένεται στο καρφί 1 και ο αφέντης τον κτυπά 10 φορές δυνατά στην πλάτη. Ο υποψήφιος απαγορεύεται να φωνάξει. Στάδιο 5 Ο υποψήφιος θα στηθεί στα τέσσερα κάτω από την σημαία , ο αφέντης θα χώσει στον κώλο του σκλάβου το μυστρί και ταυτόχρονα ο υποψήφιος θα του παίρνει τσιμπούκι μέχρι να χύσει Ο υποψήφιος θα πρέπει να τα πιεί όλα. Στάδιο 6 Πλύσιμο ποδιών. Ο υποψήφιος θα πρέπει να γλύψει τα παπούτσια του αφέντη του μέχρι να φύγει και η τελευταία σκόνη. Έπειτα Θα βγάλει τα παπούτσια του αφέντη του, θα γλύψει τα πόδια του και ύστερα θα τα πλύνει με ζεστό νερό. Στάδιο 7 Ο υποψήφιος θα εκτελέσει όποια εργασία του ζητήσει ο αφέντης του. Πλύσιμο πιάτων, πλύσιμο ρούχων, ξεσκόνισμα των επίπλων, σφουγγάρισμα, σκούπισμα κτλ. Αφού τελειώσει ο αφέντης θα δέσει τον υποψήφιο κάτω από την σημαία με αλυσίδες επί 15 λεπτά Στάδιο 8 Ο υποψήφιος θα μεταφερθεί στο δωμάτιο του αφέντη του. Ο αφέντης θα χώσει στον κώλο του σκλάβου του ένα κερί και θα το ανάψει αφού πρώτα στρώσει μια εφημερίδα για να μην λερωθεί το πάτωμα, ανάβει το κερί και αφήνει το λιωμένο κερί να πέσει στα πόδια του σκλάβου, ενώ την ίδια στιγμή ο σκλάβος γλύφει τα πόδια και το πουλί του αφέντη του. Στάδιο 9 Ο αφέντης κτυπάει με την σαγιονάρα του τον κώλο του υποψήφιου 30 φορές δυνατά. Έπειτα τον βάζει να ξαπλώσει στην μπανιέρα και τον κατουράει στο πρόσωπο , Μπορεί να ζητήσει από τον υποψήφιο να κατουρήσει και ο ίδιος τον εαυτό του. Έπειτα του επιτρέπει να πλυθεί Στάδιο 10 Ο αφέντης μεταφέρει υποψήφιο κάτω από την σημαία και τον ρωτάει να πράγματι θέλει να γίνει σκλάβος Αλβανού και αν αυτός απαντήσει θετικά ο αφέντης τον στήνει στα τέσσερα και τον γαμάει σκληρά μέχρι να χύσει μέσα του Προσοχή!! Για να μυηθεί ο σκλάβος θα πρέπει να εφαρμοστούν και τα δέκα στάδια. Αλλιώς θα πρέπει να επαναληφθούν άλλη μέρα και ώρα. Ο αφέντης έχει το δικαίωμα να προσθέσει δοκιμασίες . Μπορεί να γαμήσει τον σκλάβο του όσες φορές θελήσει. Ο υποψήφιος δεν πρέπει να χύσει κατά την διάρκεια της μύησης. Αν αυτό γίνει θα πρέπει η μύηση να επαναληφθεί. Ο υποψήφιος θα πρέπει να είναι πάντα ξυπόλυτος ενώ στο πρώτο και το τελευταίο στάδιο θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε γυμνόςΑν κάποιος είχε ανάλογη εμπειρία από τελετή μύησης, ή θέλει να προσθέσει κάποια δοκιμασία ας γράψει ελεύθερα

239 σχόλια:

  1. Gamato! Merikes apo tis praxis skeftome na tis dokimasw!! Ta pas poly kala!! Sinexise. Thelw kai allo. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισαι ανωμαλος
    μπασταρδε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γουστάρω πολύ τα όσα γράφεις.
    Μακάρι να είχα την τύχη να υποστώ αυτήν την διαδικασία.
    Το στάδιο τού γλειψίματος των ποδιών θα έπρεπε να είναι πιο αυστηρό. Για παράδειγμα, να έχουν να πλύνουν τα πόδια τους οι Αλβανοί μία ολόκληρη εβδομάδα και να πρέπει να τα γλείψεις πολύ καλά, αυτά και τις κάλτσες τους.
    Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει το στάδιο τού γλειψίματος του κώλου. Ένα καλός σκλάβος πρέπει να γλείφει τούς κώλους των Αλβανών αφεντών του. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να υποχρεώσει ο Αλβανός να του γλείψουν τον κώλο του μετά από ένα καλό χέσιμο, αντί για χαρτί υγείας, η γλώσσα τού σκλάβου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστος φιλε, ετσι! ειναι καυλα σκετη τα βρωμικα ποδια αλβανων , τερμα αντριλα .

      Διαγραφή
  4. Koroido se epiase 8a mporouses na tou edines 10 euro kai na ginosoun sklavos tou... me 20 euro 8a ginotan aftos sklavos sou me 21 euro 8a ta ekane ola kai 8a katourouses kai tin alvaniki simea... malaka..giafto eisai poustis den sou kovei ka8olou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι βρωμιάρηδες πουσταράδες είστε ρε γαμώτο.
    Σιφίλιάριδες μόνο να γαμιέστε ξέρεται. Έλεος!!!
    Και μετά λέμε γιατί οι Αλβανοί μας φωνάζουνε πούστηδες ..... Με τέτοια πουσταριά που κυκλοφορούνε έξω σαν εσάς λογικό είναι. Που να πέσει και χειρότερη πείνα και να πρέπει να δουλεύτε με την τσάπα σε κανένα χωράφι να σας δω. Να σκίσεται τα χεράκια σας από το λισγκάρι.
    Το πολυ πολύ να γίνεται χανούμισσες στο χανούμι κανενός Αλβανού. Ουστ Ξεκωλιάρηδες !!!! Γιοι του Σωκράτη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουλάρησε φιλαράκο γιατί μπορεί αύριο μεθαύριο να τα δεις από τον γιο σου. γιατί ειναι θέμα τύχης και σύμπτωσης. και όπως έλεγε και η γιαγιά μου "παπά να κοροϊδεύεις μόνο που δεν μπορείς να γίνεις". γκέ γκε ?

      Διαγραφή
    2. φιλε δεν ειναι ολοι οι gay ετσι...και γνωριζεις πολυ καλα οτι αυτα τα master and slave τα κανουν και ο στρ8 μην τα ισοπεδονουμε ολα....

      Διαγραφή
    3. τωρα σου φαινεται ανωμαλο παλιορατσιστη , αλλα σιγα σιγα ολο και περισσοτερα αγορακια , ολο και περισσοτερα κοριτσακια ολο και περισσοτερες μαναδες καταλαβαινουν την ανωτεροτητα των αλβανων , μην βλεπεις ποσοι το κανουν , δες οτι οσοι το κανουν δεν ξαναγυρναν πισω , τους εχουμε φερθει ασχημα και νιωθω την αναγκη να τους υπηρετω σαν συγνωμη

      Διαγραφή
  6. πεεες τα πεεεες τα βρομοπουσταρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΛΥΨΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΝΟΣ ΑΛΒΑΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΟΥΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ! ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. XAXAXAXAXAX O RE ANOMALOI ANTHROPOI TI VLAKEIES GRAFETE PANTOS EXO RIKSEI POLI GELIO XAXAXAXAXA A RE PALIO ANOMALOI OUTE O STELARAS DEN KANEI TETOIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. OI ALBANI INE I MEGALITERI MAGKES KAI AFENTES MAS- PREPOI NA TOUS SEVOMASTE NA PROSKINAME TIN YPERIFANI ALBANIKI SIMAIA TOUS- NA TOUS PLNOUME TA PODARAKIA TOUS ME THN GLOSA MAS
    NA IMASTE SKLAVAKIA KAI DOULAKIA TOUS NA TOUS YPEROTOUME KALA GIA NA NIOTHOUN AYTOI THN ANOTEROTITA TOUS APENANTI SE EMAS TOUS SKLAVOUS ELLHNES. KAI GIA MERIKOUS POU KANOUN TOUS PONHROUS THA TOUS PO NA TO VOULOSOUN OTAN MILANE GIA TOUS ANTRAKLES ALBANOUS KAI NA DOUNE TRYGIRO TOUS POSES GYNEKES DIKES MAS EXOUN KATAGAMISI AYTOU OI YPERIFANOI PSOLARADES ALBANOI ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ.ΓΑΜΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ.ΓΙΑΝΝΗΣ.

      Διαγραφή
    2. σωστος φιλε..και εγω τους εβριζα και ημουν ρατσιστης,αλλα τωρα νιωθω απο μεσα μου οτι πρεπει να υποταχτω και να σεβαστω και εγω ολους τους αλβανους.και την γυναικα να μου γαμανε και να τους δινουμε και εγω και η γυνιακα μου οτι ζητανε σε χρηματα.

      Διαγραφή
    3. ακριβως ετσι , λες την αληθεια , πρεπει να αποδεχτουμε οτι ημαστε κατωτεροι και να κανουμε οτι ζητησουν για να μην τους θυμωσουμε ,

      Διαγραφή
  10. EINE TIMH MOU POU IME SKLAVOS KAI DOULOS SE 3 ADELFIA MAGKES ALBANOUS APO TO BERATI. O ENAS AFENTIS MOU LEGETE JORGEN KAI INE 26 XRONON O DEYTEROS LEGETE GLEDI KAI INE 24 XRONON KAI O TRITOS LEGETE ILIR KAI INE 23 XRONON. EMEIS OLOI OI MALAKES ELLHNES THA PREPOI KAPIA STIGMOI NA DEXTHOUME THN ANOTEROTITA THS ALBANIKOIS FILIS KAI NA TOUS EXOUME STA OPA OPA GIA NA MAS GAMANE, NA MAS KSEYTILIZOUNE, KAI NA MAS TAPINONOUNE ME TON PIO XEIROTERO TROPO. EGO TO EXO KAMARI POU EXO 3 AFENTES MAGKES, PAIDARADES, ANTRAKLES, GAMIADES ALBANOUS KAI TOUS YPHRETO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φανταζομαι εισαι αλβανος καυλωμενος....αμε να γαμησεις μπας και ισιωσεις η να σε γαμησουν δε ξερω τι θες....ειμαι ελληνας gay και κατι μαλακες σαν και εσας μας ξεφτιλιζουν γτ δυστηχως ακομα οτι κανει ο ενας gay περνει στο λαιμο του και τους αλλους...γιαυτο κανε οτι κανεις και μη το βγαζει τελαλη αγαμητε

      Διαγραφή
  11. θελω κι εγω να βρω έναν γαμιά αφέντη.που θα τον βρω;αν το διαβάσει κανείς αλβανός ασ μου πει μένω πάτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. gamiades twn law alvanarades poutsarades ! thelo poutsous alvanikoys vromikoys, kai meta na sas gleifo tarxidia tin kolotripida tis kaltses kai oti allo thelete ! gamiades moy !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΖΗΤΩ Η ΑΛΒΑΝΙΑ
      ΖΗΤΩ ΟΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΑΛΒΑΝΟΙ
      ΖΗΤΩ Η ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΦΥΛΗ
      ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΨΩΛΕΣ
      ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΑΣ ΑΛΒΑΝΟΙ
      ΚΑΤΟΥΡΗΣΤΕ ΜΑΣ ΑΛΒΑΝΟΙ
      ΧΕΣΤΕ ΜΑΣ ΑΛΒΑΝΟΙ
      ΚΛΑΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΑΛΒΑΝΟΙ

      Διαγραφή
    2. ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΑΦΕΝΤΕΣ ΨΩΛΑΡΑΔΕΣ ΓΑΜΙΑΔΕΣ

      Διαγραφή
  13. xekoliares xefonimenes anwmalares , gemisame loukrities kai proistamenes orofoy ! louloudoudes e douloudoudes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οι Αλβανοί είναι πολύ γαμιάδες και ψωλαράδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είμαι αγόρι και γουστάρω πούτσους θέλω να με φτύνουν στο στόμα και να με ξεφτυλίζουν οι Αλβανοί γαμιάδες να με κάνουν πουτάνα ακούει κανένας γραμμωμένος αλβανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. mou exoyn kanei ton kolo......albanoi gamiades mas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. sklavoma apo toys albanoys me idoni mazi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. emena me gamaei sxedon kathe mera me tin poutsara toy o albanos...me denei kai me exei sapisei sto xylo...gamiades kavliarides albanoi.... kiallo kiallo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω ρε φιλε και εγώ έτσι ακριβώς και μένα με εχει σακατεψει μελανιές παντού αλλά το αξιζω , και του ζητώ συγγνώμη, τους φέρθηκαμε άσχημα και πρέπει να το πληρώσουμε , γαμηστε μας τα σπίτια αλβαναραδες μου , και τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου

      Διαγραφή
  19. pedia den iparxei kalitero pragma apo to na exeis alvanous afentika tha ithla alvano na me poulaei na gamieme kai aftos na ploutizei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. alla emena na min mu dinei oute ena evro apla na trwo tin poutsa kai aftos na glentaei me ta lefta pou tha vgazei apo emena i na ta trwei me gkomenes xwris na mu dinei anafora kai na me exei na tou katharizo na tou siderono na tou pleno na tou magirevo ta panta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. sas parakalo opios alvanos diavasei afto ta dio parapano minimata na mu apantisei tha ime o kaliteros sklavos tou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι αλβανοι ειναι γαμιαδες, παιδαραδες και καλα κανουν και γαμανε τις γυναικες μας και εμας μαζι. Οι αλβανοι ειναι ανωτεροι μας. Θα ηθελα και εγω να γινω σκλαβος ενος ή περισσοτερων αλβανων αφεντων. να με γαμανε να με κατουρανε και οτι αλλο θελουν εκεινη. Μας αξιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. σεβασμος στους αλβανους.πρεπει σιγα σιγα να συνη8ιζουμε στην ιδεα οτι σε λιγα χρονια θα μας εχουν οπυς τους ειχαμε εμεις.μας αμανε τις γυναικες και μας αρεσει ολους.πλεον θεωρω πως πρεπει να του υπηρετουμε.χρηστος θεσσαλονικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να αγιασει το στομα σου χρηστο , η κοπελα μου πλεον δεν θελει ουτε να σκεφτει για ελληνα γαμια , οι αλβανοι θα μας κατακτησουν με τις ψωλαρες τους . ας το καταλαβουμε νωρις και ας το αποδεχτουμε . γιαννης ιωαννινα

      Διαγραφή
  24. θελω να δω τη μανα μου να γαμιεται με αλβανους και να με υποχρεωνουν να κοιταω.Να τη σκιζουνε και να ουρλιαζει βοηθεια,κι αν παω να τους σταματησω να με δειρουν και να με βριζουν στα αλβανικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γίνει αργά ή γρήγορα θα γαμαμε τις μάνες μας και τις γυναίκες μας και τις κόρες μας στα 4 και εμείς θα τους γλείφουμε τα αρχιδια από κάτω , είναι γεννημένοι για να μας γαμανε

      Διαγραφή
    2. μακαρι φιλε,αυτο ειναι ονειρο.Το αξιζουν να μας ξεφτιλιζουνε,ειναι πολυ ανωτεροι απο μας και δεν ειναι μικροψωληδες σαν ελληνες.Μακαρι μια μερα να γινω σκλαβος σε αλβανο αντρακλα

      Διαγραφή
    3. Και εγώ φίλε θέλω να δω την γυναίκα μου να ξεσκιζεται από Αλβανούς αλλά δεν ξέρω πως να της το φέρω... θα το δεχτεί άραγε?

      Διαγραφή
    4. Βάλε αλβανούς να την φλερτάρουν και σίγουρα θα πιάσει αλλά μετά να ξέρεις ότι δεν έχει επιστροφή

      Διαγραφή
    5. Λες να της αρέσει της καριόλας η αλβανική ψωλη??

      Διαγραφή
    6. Εννοείται είναι τέλειοι γαμιαδες και επειδή τους φέρθηκαμε άσχημα έχουν απωθημένα , ευτυχώς τα βγάζουν στο κρεβάτι γούσταρουν οι γυναίκες μας και εμείς

      Διαγραφή
    7. Poustides sas exoume gamisi oles tis ginekes kai seis katsete ke kitate San malakes. Se liga xronia oles I ellenides tha genane alvanakia ke tha ta megalonoun i keratades tous.. zito I alvania.

      Διαγραφή
    8. Αντωνία 19 Αλβανοί μόνο...

      Διαγραφή
    9. Μπράβο στην Αντωνία. Η δικιά μου η κόρη ειναι 20 και εβαζα Αλβανους να της την πεφτουνε. Μεσα σε μια εβδομαδα ανοιξε τα ποδια της και από τοτε μονο αλβαναραδες παιρνει το τσουλακι. Έτσι όπως το παει θα γκαστρωθει με Αλβανό.

      Διαγραφή
    10. Και πολύ καλά έκανες..εγώ από τα 14 μ'αρέσουν Αλβανοί που βλέπω εργάτες και με έχει γαμησει κιόλας ένας που είχαμε εμείς οι ελληνίδες είμαστε για τους αλβανους Όχι για τους έλληνες αυτοί μας γαμανε πολύ καλά μακάρι να την γλιστρήσει αλβανός και εγώ θέλω παιδί από αλβανό Αντωνία 19

      Διαγραφή
    11. Εμένα αν η κόρη μου πήγαινε με Αλβανο θα την έσπαγα στο ξύλο και αυτήν και τον Αλβανό

      Διαγραφή
    12. Χαχα το πιθανότερο είναι να πηδαγε και την κόρη σου και την γυναίκα σου , στα ιωαννινα παρά πολλές παντρεμένες πηγαίνουν με αλβανούς , εγώ προσωπικά το γουσταρω και μαρεσει που μας γαμανε τις γυναίκες γιατί είναι καλοί γαμιαδες , μπράβο τους λοιπόν

      Διαγραφή
    13. Ο πατριος μου ειναι αλβανος και γουσταρω που η μανα μου παρατησε τον πατερα μου γι αυτον.Τον ακουω να σκιζει τη μανα μου και καυλωνω

      Διαγραφή
    14. Αν πήγαινε η κορη σου με αλβανό θα το έκανε επιδι γούσταρε αλβανό Όχι ένα απλό πιδημα με οποιον να'ναι...κοίτα γύρο σου πως όλες από 14 15 μέχρι 40 45 ελληνίδες γουστάρουμε το σεξ τον αλβανον..έχω και εγώ φιλη που η μαμά της έχει γκόμενο αλβανό και μου έχει πει ότι τους ακούει να της κάνει σεξ στην κρεβατοκάμαρα και λει τα ίδια ωντος είναι κατάφερε οι αλβανοι.Αντωνία 19

      Διαγραφή
    15. Εγω οταν εμαθα οτι η γυναικα μου γαμιοταν με Αλβανο πηγα να κανω μανουρα αλλα μου αποκαλυψε οτι και η κορη μας με Αλβανο πηδιοταν οποτε το πηρα χαμπαρι και εδωσα στους γαμιαδες τους το ελευθερο. Έκανα κορη για να την γλεντανε οι Αλβανοί.Οσο για μενα την βγαζω στον καναπε.

      Διαγραφή
    16. Χαχα αυτό αξίζουμε. Να κάνουμε τις κόρες μας πουτανες των Αλβανών. Καιρός να φύγουν από τις οικοδομές οι γαμιαδες μας να γίνουν αφεντικά μας και να γλεντανε τις γυναίκες τις κόρες και τους γιους μας.

      Διαγραφή
    17. Αυτό το λένε πολλοί που εχουν κόρες ότι δεν θέλουν να πηγαίνουν με αλβανους και θα τις σκωτοσουν και όλες η κόρες οι ελληνίδες όλες με αλβανους πάνε και δίνουν το μουνάκι τους το ελληνικό και χαιροντε που μας ξεφτιλίζουν οι Αλβανοί αντρες.μπορεί να πολέμησαν οι παπουδες μας τους αλβανους κι να τους έδιωξαν αλλά εμείς οι ελληνίδες πρέπει να τους φερόμαστε καλά και να τους σεβόμαστε τους αντρες αλβανους..Αντωνία 19

      Διαγραφή
    18. Εγω γελάω με τον μαλάκα πιο πανω που θελει να δειρει τους Αλβανους που πηδανε την κορη του. Που αν εβλεπα εγω Αλβανους να βιαζουν την κορη μου και βοηθεια να φωναζε εγω θα βαρουσα μαλακια και θα εγλυφα τις τριχωτες κωλοτρυπιδες τους για την λουσουν με τα χυσια τους πιο ανετα... Αλβαναραδες για παντα ρε.

      Διαγραφή
    19. Δεν υπάρχει αμφιβολία , ότι οι αλβανοί σε λίγο θα μας κατακτήσουν με το σπέρμα τους , κι ας μην το βλέπουμε αν και θα έπρεπε , ο έλληνας έχει γονατίσει και οικονομικα και ερωτικα και παντού , οι γυναίκες μας δεν ενδιαφέρονται για το αν ο άλλος μιλάει σωστά ελληνικά ή όχι ζ οι γυναίκες μας ενδιαφέρονται για πουτσο , και οι αλβανοί αντικείμενικα είναι ανώτεροι γαμιαδες , 20χρονια στην οικοδομή και στα χωράφια τους έχουμε κάνει να μας γαμανε σχεδόν με μίσος και αυτό τους κάνει τέλειους γαμιαδες . Αφειστε τις γυναίκες σας , τις κόρες σας και τους γιους σας να ευχαριστήθουν αλβανικο καυλι και σταμάτηστε τα ρατσιστικά σχόλια .

      Διαγραφή
    20. Eμενα με ειχε κλεψει αλβανος και με εδειρε και γουσταρω να τον φανταζομαι να βιαζει την μανα μου.Κι η μαν μου βεβαια παντα γουσταρε αλβανους.Μια μερα που ειχαν τσακωθει με τον πατερα μου βγηκε σε κλαμπ με τις φιλες της και τον κερατωσε με αλβανο.Τωρα ειναι πατριος μου και κανει κουμαντο στο σπιτι

      Διαγραφή
    21. Αχχ που είναι εκείνο το υπέροχο iamcuckoldgr.blogspot.com που μας έκανε όλους εμάς τους κεραταδες που προσκυναμε Αλβαναραδες να χυνουμε από την καυλα. Εγώ γινόμουν τούρμπο ακόμη και με τα σχόλια... Ξαναφτιαξτε το παιδιά! !!!

      Διαγραφή
    22. Εγώ έχω 2 χρόνια που βάζω Αλβανούς να γαμανε την γυναίκα μου και πλέον έχει σταματήσει να το κάνει μαζί μου. Μου έχει πει ότι της αρέσει να την χυνουν οι Αλβανοί μέσα της. Έχω ξεπουληθει στα χάπια μην τυχόν και την γκαστρωσει κανένας.

      Διαγραφή
    23. Γράψτε Όλες και όλοι την εμπειρία σας με αλβανους γαμιαδες είναι αννονιμα....ξέρουμε ότι 9/10 ελληνίδες έχουν πάει με αλβανο και είναι καυλοτικο.....

      Διαγραφή
    24. Τι να γραψουμε ρε φιλε.. οι Αλβανοι μας εχουν ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ τι να λεμε. Εγω ειχα 2 γκομενες και οι 2 με παρατησαν για Αλβανο.. Μου φαινεται σε λιγα χρονια δεν θα γαμαμε καθολου εμεις θα δουλευουμε για να ταιζουμε τις γυναικες μας και τους Αλβανους που θα εχουν στο κρεβατι. Αλβανακια θα μεγαλωνουμε οπου να ναι ολοι μας.

      Διαγραφή
    25. Αν τολμούσε η γυναίκα μου να ξενοκιταξει Αλβανο θα την σαπηζα στο ξύλο .

      Διαγραφή
    26. 8 στους 10 ελληνες θέλουμε η σύντροφος μας να πάει με αλβανο

      Διαγραφή
    27. Εγώ γελαω με ολους τους κομπλεξικους που βριζουν τους Αλβαναραδες εδω μεσα και δεν καταλαβαινουν τι θα γινει σε λιγα χρονια. Αργα η γρηγορα οι μονοι που θα μεινουν εδω να γαμανε θα ειναι οι Αλβανοι και εμεις θα κοιμομαστε στους καναπεδες οσο γλεντανε τις γυναικες μας. Όσο για τους φανατισμενους δεν λενε να χωνεψουν οτι μονο που θα κανουν θα ειναι να παιζουν το πουλακι τους και να αναγνωριζουν ενα-ενα τα Αλβανακια που θα τους σπερνουν οι γυναικουλες τους. Ας μη το παιζουν μαγκες λοιπον γιατι ειτε το θελουν ειτε οχι θα σκυψουν το κεφαλι στους Αλβαναραδες οπως εκανε και εγω που πλεον εχω σταματησει να γαμαω και τους εβαλα αφεντικα στα γυναικα μου.

      Διαγραφή
    28. Εμένα με λένε Δήμητρα και έχω καιρό που κερατώνω τον αντρουλη μου με Αλβανούς. Άλλη γλύκα το αλβανικό καυλι παιδιά. Πείτε με τρελή αλλά τους ικετεύω να με χυνουν μέσα και ότι γίνει. Το πολύ πολύ να μεγαλώσει ο μαλακας ο άντρας μου αλβανακια και τι έγινε?

      Διαγραφή
    29. Πολλές ελληνίδες έχουμε εξάρτηση από αλβανικό καυλι και σπέρμα μια φορά να δοκιμάσεις φτάνει Αντωνία 19

      Διαγραφή
    30. Είμαι εντελώς βλαμμένη. Αντωνία 19

      Διαγραφή
    31. Εγώ έπιασα την γυναίκα μου με Αλβανο στο κρεβάτι μας και όταν πήγα να τον διώξω με ρήμαξε στο ξύλο. Το χειρότερο είναι ότι η γυναίκα μου τον υπερασπιστηκε κιόλας. ..

      Διαγραφή
    32. Αφού μας γαμανε αντρικά οι Αλβανοί τους υπερασπιζόμαστε παντα.και να δεχτητε την ανωτερότητα τους και τα παιδιά που θα μας κανουνε.αντωνια 19

      Διαγραφή
    33. Μπράβο Αντωνια. Αν σε είχα κόρη θα σε έκανα πουτανα των Αλβανών. Θα πλήρωνα Αλβαναραδες να σε γαμανε όσα και να μου ζητούσαν. Το ίδιο κάνω τώρα και με την γυναίκα μου. Βάζω Αλβανούς να την σκίζουνε και εγώ κοιμάμαι στον καναπέ. Έχω ένα χρόνο να το κάνω μαζί της ούτε που θέλει να δει το πουλάκι μου αλλά μένει μαζί μου για τα λεφτά. Έχω πλούτισει όλους τους Αλβανούς της πόλης μου για να την γαμανε. Η ξεφτίλα μου δεν έχει τέλος αλλά το γουστάρω οσο δεν φαντάζεσαι. Έχουμε πάρει απόφαση να βάλουμε κάποιον να χυσει μέσα της και να μεγαλώνω εγώ τα αλβανακια που θα σκορπισει.

      Διαγραφή
    34. Όλοι είμαστε ρατσιστές μέχρι να έρθουν οι Αλβανοί να μας βιάσουν τις γυναίκες τις κόρες τους γιους μας, να μας κατουρανε στο στόμα και να μας βάζουνε να τους παίρνουμε πιπες την ώρα που χεζουν, με το σαγόνι στη χεστρα. Μόνο τότε θα καταλάβουμε την ανωτερότητα των Αλβανών γαμιαδων και θα υποταχθουμε όλοι.

      Διαγραφή
    35. ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΓΑΜΗΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

      Διαγραφή
  25. Ήμουν εθνικιστής βλακας και εγώ μετανιώσει απίστευτα πολύ για τα πιστεύω που είχα . Πλεον έχω προσκυνήσει την αλβανική σημαία και είμαι σκλάβος σε όλους τους αλβανους, με βαρανε πολύ άσχημα για αυτά που πιστευα παλιά , θα τους υπηρέτω για πάντα και σιγά σιγά θα πρέπει να άρχισει και ο γιος μου , όλοι οι ελλανες θα υποτάχθουν αργά ή γρήγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σωστός και εγώ θέλω να κάνω παιδί από αλβανό αντωνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγω ειμε απο Καστορια και εχω μια κορη 20 χρονων. Ημουν ρατσιστης και επειδη εχουμε πολλους Αλβανους εδω της ελεγα απο μικρη να μην τολμησει να κανει κατι μαζι τους. Ομως δεν μ ακουσε και εδω και 2 χρονια τα εχει με εναν Αλβανο εργατη. Μαλιστα περσι τον εφερε και στο σπιτι και κοιμουντε μαζι.. Εγω νευριασα πολυ αλλα οταν τον ακουω να την σκιζει καθε βραδι καυλωνω απιστευτα. Απο τις φωνες της ακουγεται σε ολη την γειτονια. Οι φιλοι μου με κοροιδευουν που η κορη μου γαμιεται με Αλβανο αλλα εγω καυλωνω οσο δεν παει οταν σκεφτομαι οτι την ξεσκιζει και μαλιστα στο δωματιο της. το θεμα ειναι οτι ακομα και η γυναικα μου ντινεται προκλητικα μπροστα του και του μιλαει πολυ γλυκα. Φοβαμαι τι θα γινετε με την κορη μου και την γυναικα μου οταν εγω λειπω και ειμε στη δουλεια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι περήφανος που η κορη σου είναι ελληνίδα και πάει με αλβανους είμαστε γενημενες γι'αυτούς πρέπει να αλαξουμε την Ελλάδα Αντωνία

      Διαγραφή
    2. Εχεις δικιο αντωνια.Εγω ειμαι ελληνας μικροτσουτσουνος και θελω οι αλβανοι να κανουν κουμαντο στις γυναικες μας.Δημητρης

      Διαγραφή
    3. Ετσι ειναι Δημητρακη και μπραβο σου που παραδεχεσαι την κατωτεροτητα σου μπροστα στους ψωλαραδες τους Αλβανους. Εμενα και η γυναικα μου και οι κορες μου γαμιουνται με Αλβαναραδες και εχω παρει χαμπαρι οτι αυτοι ειναι και θα ειναι τα αφεντικα μας. Σε λιγο καιρο θα ζησουμε συναρπαστικες στιγμες. Θα δουλευουμε 20 ωρες και τα λεφτα μας θα τα παιρνουν οι Αλβανοι που θα γλεντανε τις γυναικουλες μας και εμεις θα την βγαζουμε στον καναπε αν μας το επιτρεπουν κι αυτο βεβαια. Θεμα χρονου ειναι να συμβει σε ολους μας αυτο. Οσοι επιμενουν να το παιζουν μαγκες και δεν σκυψουν το κεφαλι στους Αλβαναραδες θα το μετανιωσουν πικρα. Εχω κατι φιλους ρατσιστες και πολυ θα γουσταρα να τους πλακωσουν στο ξυλο οι Αλβανοι και να τους βιασουν τις γκομενες τους γιους και τις κορες μπας και βαλουν μυαλο. Αλβανοι ξεσκιστε μας οι γυναικες μας και τα λεφτα μας σας ανηκουν!

      Διαγραφή
    4. Δίκιο έχεις φίλε μου. Εγώ έβριζα τους Αλβανούς μέχρι που έπιασα την γυναίκα μου στο κρεβάτι μας να γαμιεται με τον Αλβανό που είχα φέρει για να μας φτιάξει την κουζίνα. Αν και ζούμε μαζί με την γυναίκα μου ο Αλβανός έρχεται και την γαμαει κάθε μέρα και εγώ μένω στην απ έξω. Πλέον δεν κάνουμε σεξ αν και ειμαστε φρεσκοπαντρεμενοι. Είτε το θέλουμε είτε όχι σε λίγα χρόνια θα παντρευομαστε για να γαμανε οι Αλβανοί.

      Διαγραφή
    5. Οι Αλβανοί έχουν κάτι που τραβάνε τις ελληνίδες γι'αυτό μας τις γαμανε τις ξεσκίζουν κιόλας στο κρεβάτι οπότε εμείς καλύτερα να κοιταμε

      Διαγραφή
  28. Να σου πω εγώ φίλε τι έχουν οι Αλβανοί που τραβάει τις γυναίκες μας. Είναι ψωλαραδες γυμνασμένοι και κάνουν τα καλύτερα γαμησια. Ρώτα εμένα που έπιασα την γυναίκα μου στην κρεβατοκαμαρα μας με Αλβανό εργάτη.. τέτοιο γαμησι ούτε σε τσόντες δεν έχω δει κόντεψαν να σπάσουν το κρεβάτι εμένα λοιπόν τι να με κάνει μετά... Το μόνο που της χρησιμευω είναι να δίνω κανένα φράγκο στους Αλβαναραδες να την γαμανε δουλεύω όλη μέρα και μου τα τρώνε οι Αλβανοί αλλά γουστάρω τρελά. Τους είχαμε όλη μέρα στα χωράφια τώρα πρέπει να τους κάνουμε αφεντικά μας να τους ταιζουμε και να ξεσκιζουν τις γυναίκες μας. Εμείς δεν χρειάζεται να γαμαμε μια μαλακια μας φτάνει, εμείς χρειαζόμαστε δουλειά να τους ταιζουμε. Καλό θα είναι και να μην κάνουμε εμείς παιδιά αλλά να αφήνουμε να γκαστρωνουν οι Αλβανοί τις γυναικουλες μας και εμείς να τους μεγαλώνουμε τα αλβανακια. Εγώ τουλάχιστον έτσι θα κάνω τα έχω συμφωνήσει και με την δικιά μου έτσι κι αλλιώς σε λίγα χρόνια οι 9 στις 10 θα είναι γκαστρωμενες από Αλβανούς και αυτό είναι τέλειο. Θωμάς,περήφανος κερατάς, Λαμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΩΜΑ , ΜΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ , ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ . ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΕΤΕΙΟΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΝΙ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΟΠΑ ΟΠΑ. ΟΠΟΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΑΛΒΑΝΟ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΕΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΑ , ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ . ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΩΡΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΛΒΑΝΟΥ. ΜΟΥ ΓΑΜΑΕΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΑΛΒΑΝΟΙ , ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      Διαγραφή
    2. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΑΣ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΠΟΥΣΤΑΡΕΣ

      Διαγραφή
    3. ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΝΤΕΣ ΣΚΛΗΡΟΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ

      Διαγραφή
  29. Μπράβο ρε Γιάννη. Βλέπω ότι ολο ένα και περισσότεροι δικοί μας σκυβουν κεφαλι και αυτό σημαίνει ότι η υποταγή μας στους Αλβανούς θα γίνει πιο γρήγορα από όσο ελπίζαμε. Εγώ είμαι παντρεμένος έχω δύο κόρες 18 και 20 και όλες μου τις πηδανε οι Αλβανοί που έχω στα χωράφια. Ξέρεις ποσες φορές έχω πάει να κάνω εγώ την δουλειά τους γιατί ήθελαν να μείνουν σπίτι μου να μου γλεντησουν γυναίκα και κόρες? Το έχω πάρει χαμπάρι πλέον ότι οι Αλβανοί είναι τα αφεντικά μου. Δεν τους δίνω καν μισθό τους έχω πει που βάζω τα λεφτά και παίρνουν όσα θέλουν κοντεύουν να πλουτισουν. Μου έχουν πει πάνω στην πλάκα ότι μου γαμανε τις κόρες χωρίς καποτα αλλά εγώ θα γούσταρα πολύ να μου τις γκαστρωσουν και την γυναίκα μου αν γίνεται. Σε όλους αυτό θα συμβεί σε λίγα χρόνια θα είναι οι Αλβαναραδες τα αφεντικά μας και εμείς σε μια γωνιά να τους βλέπουμε να παρτουζιαζουν τις κόρες μας. Όσο πιο γρήγορα σκυψουμε κεφάλι τόσο το καλύτερο για μας. Θωμάς, Λαμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το σεξ με αλβανό είναι κάτι το απαγορευμένο για ελληνίδες και αυτό το κάνει να το θέλουμε παρά πολύ χωριά αυτό γαμανε πραγματικά και μακάρι να υπήρχαν Παλιά να γαμουσανε και τις αρχαίες ελληνίδες Αντωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εμένα με λένε Δήμητρα είμαι από Θεσπρωτία 32 χρονων και κερατώνω τον άντρα μου χρόνια τώρα με Αλβανούς. , ο πατέρας μου από μικρή δεν με άφηνε ούτε να τους κοιτάω και εγώ πήγαινα με Αλβανούς στα κρυφά. Ο άντρας μου είναι εθνικιστής και θέλει πόλεμο με την Αλβανία οπότε δεν θέλω να μάθει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο κοπέλα μου μην ακούς κανέναν και συνέχισε να γαμιεσαι με Αλβαναραδες. Σε λίγα χρόνια ο άντρας σου ο μαλακας θα το μάθει και θα φιλάει τα πόδια των γαμιαδων μας για συγγνώμη . Χρήστος

      Διαγραφή
  32. Ο άντρας μου λέει συνέχεια ότι μισεί τους Αλβανούς ότι θέλει να κάνουμε πόλεμο να τους πάρουμε τα σωβρακα και πολλά τέτοια. Δεν έχει ιδέα ότι γαμιεμαι με Αλβανούς πίσω από την πλάτη του. Εμένα όμως μου αρέσει πολύ το απολαμβάνω και όταν λείπει στη δουλειά τους φέρνω στο σπίτι αν και είναι ρίσκο. Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ωραίο είναι να σου γαμανε την κόρη αλλά το να σου γαμανε τον γιο Αλβανοί είναι η μεγαλύτερη καυλα. Εμένα ο δικός μου είναι 20 στρειτ γυμνασμένος αλλά πηδιεται μόνο με Αλβανούς. Πρώτη φορά γαμηθηκε με τον Αλβανό μάστορα που είχαμε φέρει στα 17 και έκανε ένα μήνα να κάτσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι φίλε , θα μας κάνουν όλους τους γιους μας πουστηδες. Αλλά πολύ καλά θα κάνουν , είναι καλοί γαμιαδες και το αξίζουν

      Διαγραφή
    2. Από τότε που ο γιος μου γαμηθηκε με Αλβανο δεν έχει ξαναπάει με γκομενα. Και η γυναίκα μου με Αλβανο γαμιεται. Ζω την απόλυτη ξεφτίλα!

      Διαγραφή
  34. Από τότε που έγινε πόλεμος δεν τους θέλουν στην Ελλάδα επιδι πολέμησαν εναντίον μας μακάρι όμως να μας είχαν νικήσει αλλά το έχουν κάνει ιδι όλες με αλβανό έχουμε πάει και το καλύτερο θέλουμε τ παιδιά τους μην τους χάσουμε...Στέλλα Έδεσσα .με 4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαμω την Αλβανία σου παλιοπουστρα που το παίζεις και Στέλλα από την Έδεσσα. Κάθε ορθογραφία μωρή αποτυχημένη ψωλαρπαχτρα και μετά γράψε σχόλιο.

      Διαγραφή
    2. ΣΤΈΛΛΑ ΕΊΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΆΡΑ ΜΑΚΆΡΙ ΝΑ ΣΕ ΕΊΧΑ ΓΥΝΑΊΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΈΔΙΝΑ ΌΤΙ ΈΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΆΝΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΑΡΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΑΡΑΔΕΣ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΜΑΣ . ΜΗΝ ΔΊΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΊΑ ΣΕ ΚΆΤΙ ΓΕΛΟΊΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΈΣ. ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΆΝΟΥΝ ΌΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΟΥΣ ΘΑ ΣΤΉΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΤΈΣΣΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΌ ΚΑΥΛΊ

      Διαγραφή
    3. Να δω τι θα κάνεις εσύ παλιοπουστρα που γράφεις 500 σχόλια με διαφορετικό όνομα όταν μπούνε οι εθνικιστές στο σπίτι σου και σε γαμησουνε καριολη. Τότε θα καταλάβεις το λάθος σου και θα σιχαθείς τα λιγδιαρικα αλβανικα καυλια πουτανας γιε. Γαμω την Αλβανία σου πουστη Christos Zerigkas.

      Διαγραφή
    4. ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΦΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΜΑΣ

      Διαγραφή
    5. Χτες βρήκα τη σελίδα σας. Είμαι παντρεμένος 2 χρόνια και πότε η γυναίκα μου δεν με είχε απατήσει. Πριν ένα μήνα ανακάλυψα όμως ότι με κερατώνει με τον Αλβανό που δουλευει στο συνεργείο της γειτονιάς μας. Ο ίδιος Αλβανός πηγαίνει και με την αδερφή μου. Δεν ξέρω τι να κάνω. .

      Διαγραφή
    6. Να είσαι περήφανος φίλε που οι 2 γυναίκες της ζωής σου γαμιουντε με τέτοιον γαμια όπως ο αλβανός το κεφάλι ψηλά γιατί οι ελληνίδες τους γουστάρουν πολύ και πρέπει να της αφήνουμε να αισθανθουνε γαμησι αληθινό

      Διαγραφή
    7. Χαχα μαλακα και γυναίκα και αδερφή ο Αλβανός! 2 στα 2! Σε ξεφτίλισε για άντρα όπως φυσικά το αξίζεις και όσοι δεν είμαστε Αλβανοί. Να κάνεις κόρη να την μάθεις και αυτή να γαμιεται με Αλβαναραδες να σου ξεφτιλιστει όλο το σόι από καυλι αλβανικό. Πες στον γαμια σας να φύγει από το συνεργείο να πας εσύ στη θέση του να κοιμάται στην κρεβατοκαμαρα σου με την γυναίκα σου και εσύ να τον ταΐζεις. Αυτό είναι το χρέος σου.

      Διαγραφή
    8. Καλά η αδερφή μου μια ζωή με Αλβανούς πήγαινε αλλά από την γυναίκα μου δεν το περίμενα ποτε...

      Διαγραφή
    9. Εδώ από άντρες το περιμένεις από γυναίκα ελληνίδα κιόλας δεν περίμενες να πάει με αλβανό?τους ερωτευοντε παρά πολύ τα δίνουν όλα για αυτους

      Διαγραφή
    10. Προφανώς η ξεκωλιαρα η αδερφή σου θα έμαθε στην πουτανα την γυναίκα σου τι σημαίνει αλβανικό καυλι και μόλις το δοκίμασε τρελάθηκε και εκείνη όπως και οι γυναίκες όλων μας. Τώρα μην περιμένεις να ξαναγαμηθει μαζί σου σαν γλάστρα θα σε έχει είμαι ο Αλβαναρας τώρα που την κάνει ευτιχισμενη. Αν έχεις κόρη μεγάλη πες τον Αλβανό να της ριχτεί και εκείνης θα πιάσει με την μία. Από αύριο σε συμβουλεύω να πιάσεις δουλειά στο συνεργείο και να δίνεις το μεροκάματο στον Αλβανό γαμια. Αυτός κρεβατοκαμαρα εσύ καναπέ. Έτσι για να μάθετε σε ποιους θα σκυψουμε όλοι κεφάλι αργά ή γρήγορα.

      Διαγραφή
    11. Η αλήθεια είναι ότι από τότε που η γυναίκα μου γνώρισε τον Αλβανό έχουμε να κάνουμε σεξ κάτι μήνες... πρώτη φορά συμβαίνει αυτό στο γάμο μας.

      Διαγραφή
    12. Και σιγά μην ξανακάνετε. Σιγά μην αφήσει τον Αλβαναρα τον γαμια να πάει μαζί σου. Αυτός θα την γαμαει στα όρθια και εσύ με την γλώσσα σου θα μαζεύεις τα χυσια του από το πάτωμα. Και την γυναίκα σου και την αδερφή σου και όλο σου το σόι. Μάθε δύο δουλειές να τον ταΐζεις κιόλας. Να σου την γκαστρωσει την πουτανα και να μεγαλώνεις το μπασταρδι του.

      Διαγραφή
    13. Ego ime apo Alvania 28 xronon exo 5 xronia edo ke pidao tin gineka tu afentiku mu. Oli I fili mu gamane tis ginekes ton afentikon tu. Tha sas gamisoume I Alvani olus sas tha dite pos tha sas exume se ligo keros sas gamame bastardi

      Διαγραφή
    14. Ne gamao gineka afentiku mu ke files tis. Otan irtha ellines poli ratsistes alla tus gamusa tis ginekes autes itelan na tes gamao ego. Gustaro na tis gamao gia na xeftilizo adres tus kariolides ratsistes.

      Διαγραφή
    15. Bravo ervis gama elinides pes istoria pos to gamas

      Διαγραφή
    16. Gineka afentiku mu irthe xorafia na Di ti dulia ke mu epiase putso mu ego tin gamisa sto amaxi ke pigeno sinexia spiti tis ke tin gamao otan den ine ekei malakas antras tis. Gamao ke alles elenides I elinides gia mas Alvanous ine mono esis iste malakes oute ne gamate den xerete emis I Alvani tha sas kanume kumanto liga xronia ta dite ta kaloperasate malakes .fate poli xilo apo emas Alvanous

      Διαγραφή
    17. Εμένα η γυναίκα μου είναι 2 μηνών έγκυος αλλά εγώ έχω 3 χρόνια να την γαμησω γιατί πιστεύω ότι εμείς δεν πρέπει να γαμαμε αλλά να δίνουμε τις γυναίκες μας στους Αλβανούς. Έτσι την έχω και την δικιά μου και παρτουζωνεται με Αλβαναραδες. Είμαι πολύ περήφανος και χαρούμενος που σε λίγους μήνες θα μεγαλώνω αλβανακι. Μακάρι οι Αλβανοί να ξαναχυσουν στο μουνακι της γυναίκας μου και να μου φορτώσουν ακόμα ένα. Όλοι έτσι πρέπει να κάνουμε με τις γυναίκες μας πιστεύω. Να μας τις γαμανε Αλβανοί και εμείς να τους αναγνωρίζουμε τα παιδιά! Τάκης, Θεσσαλία

      Διαγραφή
    18. ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ
      ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ
      ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟΙ ΠΟΛΥ
      ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΨΩΛΑΡΑΔΕΣ
      ΡΙΧΝΟΥΝ ΞΥΛΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΞΥΛΟ
      ΣΕ ΓΑΜΑΝΕ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΟ
      ΣΕ ΓΑΜΑΝΕ ΝΥΧΤΑ ΜΕΡΑ
      ΣΕ ΓΑΜΑΝΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ

      Διαγραφή
    19. ΚΥΡΙΕ ΕΡΒΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ;

      Διαγραφή
    20. Se gamane oli mera poustra xekoliari. Ela filisis alvaniko aeto exo tatuaz sto xeri mu. Ela valis glosa sto vromiko kolo mu gamo to spiti su pousti. Mia zoi gamame esas malakes ke tis putanes ginekes sas. Ervis.

      Διαγραφή
    21. Prepei kai alles ellhnides na grapsoun sxolia einai anonima opws egw kai oloi exoume pei tin empeiria mas me alvano Antonia

      Διαγραφή
    22. Αντωνια από μικρή γαμιεμαι με Αλβανούς. Κερατώνω τον άνδρα μου και ο μαλακας δουλεύει όλη μέρα. Το παιδί που έχουμε είναι μπασταρδι με είχε γκαστρωσει ο Αλβανός υδραυλικός που είχαμε πάρει. Όλες οι φίλες μου γαμιουνται με Αλβανούς μόνο οι Αλβανοί αξίζει να γαμανε και οι άντρες μας να τους πληρωνουνε, Σουλα, Χαλκιδική

      Διαγραφή
    23. Εμενα με ξεκωλιασε ενας Αλβανος γαμιας αλλα πηγε Γερμανια.
      Και τωρα ψαχνω αλλο Αφεντη ΑΛΒΑΝΟ ΓΑΜΙΑ.

      Διαγραφή
    24. Που μπορουμε να βλεπουμε ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΤΣΟΝΤΕΣ;

      Διαγραφή
    25. Thes alvano gamia karioli. Alla ta filisis ti simea mas to aeto mas ke meta ta se gamiso pusti.glipsis ke ton kolo mu pustra

      Διαγραφή
    26. Ejis gineka I kori na gamiso?

      Διαγραφή
    27. εγω θελω να μου γαμησεις τη μανα

      Διαγραφή
    28. Ksero stin xalkidiki exei alvanous pou gamane poly to kalokairi idika oles tis mounares pou pane diakopes.Calista properisi emas alvanos douleve se mpougatsa kai rice ellhnida mounara tetoio kormi den yphrxe sthn xalkidiki kai tin gamouse alvanos...

      Διαγραφή
    29. ΓΑΜΗΣΙ ΚΑΙ ΞΥΛΟ
      ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΑΦΕΝΤΕΣ

      Διαγραφή
    30. Ine kali I putana I mana su?? Thes ego na gamao afti ke esi na vlepis re?

      Διαγραφή
    31. Edo gamao elinida http://xtsontes.com/2013/04/albanian-boy-fucking-greek-girl/ . Etsi ta kano ke sti mana su ti kariola

      Διαγραφή
    32. Opoios thelei na tou steilo foto tis manas mou na me kanei add sto fb artur sukaj (den einai to alithino mou onoma)

      Διαγραφή
    33. Ta katsi I putana I mana su na tin gamiso re?

      Διαγραφή
    34. Που θα στειλεις φωτο της Μανας σου;

      Διαγραφή
    35. I pio polles elenides gamiunte me Alvanous i pio poli ellines gustarun na ine keratades apo Alvanous. Ithela na xera an sas kanume polemo ti tha kanete?? Ervis.

      Διαγραφή
    36. ΘΑ ΣΚΎΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΙΛΆΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ , ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ , ΔΕΝ ΧΩΡΤΑΙΝΟΥΜΕ

      Διαγραφή
    37. Haha an sas kanume polemo tha erthete sta sinora ke tha stithite sta tessera. Afto pistevo. Ervis.

      Διαγραφή
    38. ΕΧΕΤΕ FB ΚΥΡΙΕ ΕΡΒΙΣ;
      ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ;

      Διαγραφή
    39. Tha sas feroume tis ginaikes mas sta synora na tis gamhsete kai na tis gkastrosete

      Διαγραφή
    40. Tis ginekes sas ke tis kores sas malakes. O alvanikos stratos exi poles kavles. Ervis.

      Διαγραφή
    41. ΠΑΡΤΟΥΖΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΤΕ
      ΑΛΒΑΝΟΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ

      Διαγραφή
    42. Ime siguro oti an bume mesa oi fantaroi sas tha mas katsun sta tessera. Sti Kriti tha ftasume. Ervis Merijai.

      Διαγραφή
    43. ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΟΥΤΣΑ
      Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

      Διαγραφή
    44. Etsi tha fonazoun I fantaroi sas pusti. Ervis.

      Διαγραφή
    45. Opios telei na dei alvaniko putso mu ke na ton xeftiliso ime sto fb : Ervis Merijai.

      Διαγραφή
    46. Stile sto fb milame apo ki. Ervis Merijai.

      Διαγραφή
  35. Μην ζηλεύεται που Πάμε με αλβανους αυτούς γουστάρουμε τους βλέπουμε και κατεβάζουμε υγρα είναι άντρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εγώ έχω να γαμησω δύο χρόνια την γυναίκα μου. Έχει τον Αλβανό υδραυλικό που την πηδαει. Εμένα τι να με κάνει? Μου λέει πως δεν την ικανοποιω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στείλτε μας ρε κορίτσια τις εμπειρίες σας με Αλβανούς γαμιαδες! Εμένα η γυναίκα μου με κερατώνει χρόνια τώρα με Αλβανούς και εγώ πλέον δεν γαμαω καν μόνο μια μαλακια και πολύ μου είναι.. Και που μας επιτρέπουν οι Αλβαναραδες να βλέπουμε που μας ξεσκιζουν τις γυναίκες πολύ μας είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Opios elenas elenida gustari alvaniko xeftilisma facebook Ervis Merijai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εμένα μου πηδαει τον γιο Αλβανός εργάτης. Δεν ξέρω τι να κάνω. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pou to emathes file?fantasou oi gynaikes mas poso theloun na pane me tous alvanous ergates...eimaste theates pleon exon to panw xeri st is ellhnides kai stouts ellhnes

      Διαγραφή
    2. Να είσαι περήφανος φίλε που σου γαμαει τον γιο Αλβανός. Εγώ έχω φαντασιωση να είναι ο γιος μου φαντάρος να μας κάνουν οι Αλβαναραδες ντου και αυτός να είναι στα σύνορα να παίρνει πιπες στον αλβανικό στρατό και να τον γαμανε μέχρι να φτάσουνε Κρήτη. Μεγάλη Αλβανία λέω και χυνω...

      Διαγραφή
    3. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη καύλα από το να βλέπεις Αλβανους να κάνουν τον γιο σου πουστη . Εγώ δεν ημουν πουστης , αλλά σε δυο Αλβανούς που έχουμε στο συνεργείο και κώλο δίνω και χυσια πίνω και κατουρά πίνω και τις μπότες τους φιλάω και τον κώλο τους καθαρίζω . Και πλέον , και ο γιος μου . Σκίστε μας κι'αλλο αλβαναραδες μου , δεν χωρταινουμε

      Διαγραφή
    4. Κι εμένα όταν ο γιος μου ήταν φαντάρος έλεγε συνθήματα κατά της Αλβανίας. Μακάρι ομως να γινόταν η μεγάλη Αλβανία να τον έπιαναν οι Αλβανοί και να τον εχεζαν πάνω στη μουρη του να καταλάβει ποια είναι τα αφεντικά του. Μακάρι να μας γαμησουν οι Αλβανοί και να γίνουμε σκλάβοι τους.

      Διαγραφή
  40. Απλά πρέπει όσοι έχουν κόρες να τις δωσουνε σε αλβανούς αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια Πολλά το νέο έτος να φέρει περισσότερα αλβανικα χυσια στα μουνακια των γυναικών μας και όλη η χώρα μας να γεμίσει Αλβαναραδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. To neo etos me vrike me alvano pou gnorhsa se bar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι έγινε? Σου εχυσε ο Αλβαναρας το ελληνικό μουνακι??

      Διαγραφή
  43. Είναι τέλειο να είσαι ελληνίδα και να σε γαμαει αλβανός δυνατά στα ορθια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πιο τέλειο να σου γκαστρωνει Αλβανός την γυναίκα. Εγώ βάζω τους Αλβαναραδες γαμιαδες της γυναίκας μου να την χυνουν μέσα στο μουνακι της για να έχω την τύχη να μεγαλώσω αλβανακι και να είμαι περήφανος Έλληνας κερατας. Και το παιδί εννοείται θα το μεγαλώσω σαν Αλβανο...

      Διαγραφή
  44. Εμένα η γκομενα μου με απάτησε με Αλβανο και την αδερφή μου την πηδαει Τούρκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απο που είσαι φίλε?και εμένα με παράτησε η πρωιν κοπέλα μου για αλβανό 4 χρόνια τα είχαμε και τώρα βγαίνει μαζί του και την βλέπω είναι πολύ ερωτευμένη μαζί του από πελλοπονησο ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Θεσσαλονίκη είμαι φίλε. Την γκομενα μου την έπιασα να γαμιεται με έναν Αλβανό από την γειτονιά μας στο διαμέρισμα μου. Την αδερφή μου την γαμαει ένας Τούρκος που δουλεύει σε συνεργείο.

      Διαγραφή
    2. axx megalh kaula kai oi tourkoi . exoun skisei polla ellhnika mounakia . alla kala kanoun .aresei kai se emas olo auto

      Διαγραφή
    3. Την ξεσκιζει για τα καλά ο Τούρκος την αδερφή μου και εγώ το ευχαριστιεμαι. Μου έχει πει ότι προτιμάει τους Τούρκους από τους Έλληνες γιατί είναι αντρακλες ενώ εμείς φλώροι.

      Διαγραφή
  46. Έχω έρθει Θεσσ για 2ήμερο έχω δει μερικές ελληνίδες με αλβανούς και άλλες με γυφτους μάλλον τις πηδάνε πολύ καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού εμείς δεν μπορούμε να γαμησουμε. Η γκομενα μου γαμιεται με Αλβανο και η αδερφή μου με Τούρκο. Πιο παλιά η αδερφή μου πηδιοταν με έναν γυφτο και μου είπε ότι είχε τεράστια ψωλη.

      Διαγραφή
  47. Εγώ δεν θα είχα πρόβλημα να τα έχω με την γκόμενά μου και να την γαμαει αλβανός ούτος η άλλος οι ελληνίδες τους γουστάρουν πολύ οπότε το ίδιο πράγμα είναι ας τις πηδάνε και στο κρεβάτι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ φτιαχνομαι με το να μου πηδαει την γκομενα Αλβανός στο κρεβάτι μας. Και να πηγαίνω μετά να ξαπλώνω στα υγρά σεντόνια. Θα θελα πολύ πάνω από το κρεβάτι μας να κρεμάσω και την αλβανική σημαία για να την βρίσκει ο Αλβαναρας.

      Διαγραφή
  48. Μου έχει τύχει να βγω με την κοπέλα μου και να υπάρχουν αλβανοι στο διπλανό τραπέζι και να την στείλω να πάρει αναπτήρα από αυτούς και να την μιλάνε και αυτοί να φτιάχνετε εκεί κατάλαβα ότι τους γουστάρουν και είναι γινωμένες για τους αλβανους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν τους την έδωσες να την γλεντήσουν?? Αν μου συνέβαινε εμένα τέτοιο πράγμα μόνος μου θα γυρνούσα σπίτι.

      Διαγραφή
  49. Ξυνετε το κωλαράκι της την είδα γούσταρε πολύ που την μιλούσαν οι αλβανοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ετοιμάσου για κέρατο φιλαράκι. Όλοι με τέτοιο σκηνικό την πατήσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή?κόλλησαν οι αλβανοί την γκόμενά σου σε μαγαζί και την πειραν?

      Διαγραφή
    2. Ε ναι ρε. Το ίδιο βράδυ κιόλας. 5 ήταν μου την έκαναν την γκομενα καινούρια και εγώ πήγα σπίτι για ύπνο. Κλασικός Έλληνας μαλακας.

      Διαγραφή
  51. Μια χαρά μας τις γαμανε σούπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβως , σε λιγο θα ειναι φυσιολογικο σε καθε ζευγαρι να υπαρχει και ενας αλβανος γαμιας

      Διαγραφή
    2. Πολυ σωστός ο φίλος και ιδι γίνετε χρόνια αυτο

      Διαγραφή
  52. Γεια σας βλέπω αυτά που γράφετε είναι 20 και από μικρή είχα έρωτα με τους αλβανούς τους έβλεπα σε οικοδομές σε χωράφια και ερεθιζομουνα όπως και άλλες φίλες μου και εδώ πάει με 2 και είναι τελιοι...από θεσσαλονικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Στα 14 εκανα παιδι με εναν ελληνα, μια κορουλα! Αυτος πολλα χωραφια και παρα πολλους αλβανους εργατες. Κανα χρονο μετα την γεννα με πηγε να δω τα κτηματα και απο τοτε μεχρι σημερα ειμαι η πουτανα των εργατων... 15 χρονια περασαν και εχουν περασει απο την μουνα μου πραγματικα ορδες αλβανων!!! Το καλυτερο; Πριν 1 χρονο ανακαλυψα οτι η κορουλα μου ξεσκιζεται και αυτη με τους εργατες, και απο τοτε καταλαβαινεται τι γινεται στα χωραφια οταν ο μαλακας ο αντρας μου λειπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο γυναικάρα μου μπράβο και σε σένα και στην κοριτσαρα σου που καταλάβατε από νωρίς ποιό είναι το νόημα της ζωής μιας Ελληνίδας, να δίνει το μουνι της στους Αλβανούς. Συνεχίστε να γαμιεστε ασύστολα με τους Αλβαναραδες εργάτες μάνα και κόρη μαζί παρτουζιαστειτε στα χωράφια και υποταχθειτε στους Αλβανούς αφεντες μας. Όσο για τον άντρα σου άσε τον μαλακα να δουλεύει και τρώγε του τα λεφτά με τους Αλβανούς. Κάποτε όλοι θα καταλάβουμε ότι είμαστε κατώτεροι τους και όλοι θα προσκυνησουμε την ιερή σημαία της Αλβανίας και πρώτες οι γυναίκες μας. Ζήτω η μεγάλη Αλβανία ζήτω οι αλβανοι γαμιαδες της Ελλάδας!!

      Διαγραφή
  54. Είναι πολύ εθνικιστές και μισούν τους έλληνες οι αλβανοί.. γι αυτούς δεν είμαστε κάτι άλλο από πουτάνες ελληνίδες.. Μας ξεσκίζουν με βία και μας ξεφτιλίζουν και εμείς παρακαλάμε για περισσότερο.. Είναι Αντρες και ξέρουν πως να μας βάζουν στην θέση μας γι αυτό μας αρρωσταίνουν τόσο άσχημα και γινόμαστε μούσκεμα μόνο που είμαστε δίπλα τους.. Ανδριάνα, 20χρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτό είναι το πιο καυλωτικο γυναικάρα μου ότι οι αλβανοι είναι εθνικιστές μας μισούν και καίνε την σημαία μας. Αυτό είναι που σας καυλωνει περισσότερο εσάς τις Ελληνίδες και ας μην τον παραδέχεστε. Όταν φάτε τον αλβανικό πουτσο τα ξεχνάτε όλα όμως και από πατριωτισσες γίνεστε πουτανες των ανωτέρων Αλβαναραδων. Ζήτω η μεγάλη Αλβανία. Οι Έλληνες ηττηθηκαμε ας το πάρουμε χαμπάρι όσο το δυνατόν γρηγορότερα

      Διαγραφή